Kaip gauti pagalbos į namus paslaugas?
Dėl pagalbos į namus paslaugų gavimo asmuo ar jo globėjas, rūpintojas kreipiasi į Centrą ir užpildo prašymą-paraišką bei pateikia šiuos dokumentus:
- asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą ar asmens tapatybės kortelę, ar leidimą laikinai gyventi Lietuvoje (ne ES valstybių narių piliečiai);
- pažymą apie deklaruotą gyvenamąją vietą arba pažymą, patvirtinančią, kad jis įtrauktas į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą (tik tuo atveju, kai Lietuvos Respublikos piliečio pase ar leidime nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje nėra atitinkamo įrašo apie gyvenamąją vietą arba nėra duomenų gyvenamosios vietos apskaitos dokumentuose);
- Neįgaliojo ar pensininko pažymėjimą.
- Gydytojo išduotą išvadą ( forma 027/a).
- pažymą apie asmens (šeimos) pajamas.
- Veikdami asmens (šeimos) ar visuomenės socialinio saugumo interesais, prašymą dėl pagalbos į namus paslaugų skyrimo asmeniui (šeimai) gali pateikti bendruomenės nariai ar kiti suinteresuoti asmenys, nurodę priežastį, dėl kurios asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar globėjas negali to padaryti pats.
- Prašyme-paraiškoje suteikti pagalbos į namus paslaugas nurodomi asmens duomenys, jo (šeimos narių) veiklos pobūdis ir kita finansinėms galimybėms mokėti už socialines paslaugas įvertinti būtina informacija.
Informacija apie pagalbos į namus paslaugas teikiama Tel.: (8 41) 37 01 29
Kur kreiptis dėl transporto paslaugų?
Informacija apie specialaus transporto organizavimą teikiama: Tel.: (8 41) 41 58 48
Kur kreiptis dėl vaikštynės, lovos, lazdelės ar kitų techninės pagalbos priemonių?
Informacija apie neįgaliųjų ir pensininkų aprūpinimą techninės pagalbos priemonėmis teikiama
tel: (8 41) 41 58 48, mob. 8 672 67 692